Jesteś o krok od spełnienia marzeń o wyjeździe do USA. Biorąc udział w targach Camp America, możesz zagwarantować sobie miejsce na jednym z wakacyjnych obozów letnich w Stanach Zjednoczonych i przeżyć przygodę, która zostanie z Tobą na zawsze!
Co musisz zrobić, aby wziąć udział w targach? To proste!
KROK I: Zarejestruj się w naszym systemie zgłoszeniowym na targi. Targi są całkowicie bezpłatne, ale rejestracja jest obowiązkowa! Bez niej nie będziesz mógł wejść na teren targów. Wszyscy uczestnicy, zarówno ci, którzy już zgłosili się do programu Camp America, jak i ci, którzy tego jeszcze nie zrobili, muszą zarejestrować się na targi. Osoby, które nie zarejestrowały się na program, prosimy o jak najszybsze zgłoszenie się przez tę stronę i wypełnienie aplikacji. Wydrukowana wersja aplikacji będzie niezbędna podczas targów, ponieważ będzie stanowiła Twoje CV.
**UWAGA!** Tylko osoby, które otrzymają od nas zaproszenie drogą elektroniczną, będą uprawnione do wejścia na teren targów.
KROK II: Przyjedź do Warszawy w czwartek, 23 stycznia, z zaproszeniem na targi w wersji elektronicznej lub papierowej. Targi rozpoczynają się o godzinie 14:00 w Radisson Collection Hotel, przy ul. Grzybowskiej 24. Radzimy jednak, abyś pojawił się na nich dużo wcześniej. Pozwoli Ci to zająć miejsce w kolejce i spokojnie zapoznać się z listą campów obecnych na targach oraz dodatkowymi informacjami na ich temat.
Jak przebiegają targi Camp America?
Nasze targi odbywają się w dwóch salach. Pierwsza z nich to sala targowa, gdzie znajdują się stoiska poszczególnych campów.
Kiedy dotrzesz do hotelu, w którym będą odbywać się targi, kieruj się oznaczeniami z logiem Camp America, które wskażą Ci drogę do sal targowych.
Gdy już znajdziesz się przed salą targową, zeskanuj kod QR, aby zameldować się na targach. Następnie nasi konsultanci, ubrani w koszulki Camp America, będą rozdawać listę obecnych campów, na której znajdziesz kod QR prowadzący do strony z informacjami, takimi jak: rodzaj campu, lokalizacja, poszukiwane umiejętności, proponowane stanowiska pracy.
Po wejściu na salę zobaczysz kilkadziesiąt stoisk campów, przy których będą siedzieć ich dyrektorzy. Będą one oznaczone numerkami, dzięki czemu łatwo znajdziesz stoiska campów, które cię interesują.
Każdy z dyrektorów będzie miał przy swoim stoisku listę dostępnych miejsc pracy. Ważne jest, abyś przed ustawieniem się w kolejce, dokładnie przeczytał, jakie miejsca pracy są jeszcze dostępne. Pamiętaj, aby nie ustawiać się w kolejce do stoiska, przy którym nie ma już wolnego stanowiska, które cię interesuje.
Gdy już dostaniesz szansę na rozmowę z dyrektorem wybranego campu, wszystko zależy od Ciebie! Jeśli obie strony zaakceptują siebie nawzajem, Twój wyjazd do Stanów nabierze tempa… Jeśli jednak rozmowa nie zakończy się sukcesem, nie poddawaj się! Zawsze możesz spróbować szczęścia przy stoisku innego campu.
Jeśli otrzymasz pracę w USA, gratulujemy! Dyrektor campu podpisuje wówczas kontrakt i przekazuje potwierdzenie do Camp America. Ty natomiast kierujesz się do następnego pomieszczenia, czyli „Processing Room”. Tam pracownicy Camp America sprawdzą, czy wszystkie informacje są kompletne i poinstruują Cię, co robić dalej. Z reguły sprowadza się to do dostarczenia ewentualnie brakujących dokumentów.
To już koniec! A tak naprawdę również początek niezwykłej przygody. Wracasz do domu wiedząc, że najbliższe wakacje spędzisz w USA. Jeśli jednak, pomimo starań, nie udało Ci się zdobyć miejsca pracy na Targach, nie martw się! Podejdź do naszego stanowiska oznaczonego napisem „Help Desk”, gdzie udzielimy Ci dodatkowych informacji oraz wpiszemy na listę priorytetową w naszym systemie.
Będziemy mieć jeszcze dużo czasu, aby zaprezentować Twoje zgłoszenie dziesiątkom campów poprzez nasz elektroniczny system rekrutacyjny. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś swoje wakacje spędził tam, gdzie pragniesz.
Do zobaczenia na targach! 🙂